Stedet hvor jeg deler mine køkken-kreationer og de tanker der ligger bag.



torsdag den 25. februar 2010

Madplan uge 9

Vi ændrede lidt på sidste uges madplan og har spist vegetar-mad hele ugen. Nu trænger vi til kød :-)

Fredag: Kylling

Lørdag: Kylling i karry

Søndag: Oksegrydesteg m. kartoffel/rodfrugtmos

Mandag: Rester af stegen m. rodfrugt"muffins"

Tirsdag: Rester af stegen som kebab i pitabrød

Onsdag: NU skal vi ha' en grøddag... Manna- eller hirsegrød, tror jeg.

Torsdag: Chili med eller uden kød, men med masser af grønt og bønner...

Jeg bruger oksestegen som en slags belønning til mig selv. Jeg elsker at lave den slags simre-retter der bare står og dufter hele eftermiddagen. Og det er fuldt fortjent, synes jeg, når jeg nu skal lave kedelig kylling igen-igen om fredagen.
Nåeh, ja. Og sådan her ser vores køkkenbord som regel ud fredag eftermiddag:





Pyyh, jeg bliver helt træt ved tanken.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar