Stedet hvor jeg deler mine køkken-kreationer og de tanker der ligger bag.



fredag den 12. februar 2010

Madplan uge 7

Fredag: Rødspættefilet

Lørdag: Kæmpe-pandekage med flødeostefyld (opskrift følger)

Søndag: Kylling

Mandag: Frikadeller

Tirsdag: Wok med rester af kyllingekødet

Onsdag: Falafel m. pita og salat

Torsdag: Rugbrød (evt. pandekager til dessert og til fredagens hygge)


Og jeg har købt ind til hele ugen. Der er i øvrigt vildt billig frugt i rema 1000 i denne uge: Øko-appelsiner til 6 kr. pr. net, øko-bananer: fire for 8 kr. og øko-gulerødder til 4 kr. for et kg. Så vi skal nok have rimeligt meget råkost med gulerødder og appelsiner i den kommende uge ;-)

1 kommentar:

  1. Hej Astrid...! Jeg har ikke været så god til at kommentere herinde.., men du skal bare lige vide, at jeg læser flittigt med - og jeg er ret vild med dine mad-planer..! Og jeg skal klart prøve at bage brød i min Rømertopf her i løbet af ugen! Og jeg glæder mig til at følge din køkkenhave, hvis du skriver mere om det herinde..-for det ser ud til, at du har ret godt styr på det..! Kram fra Henriette (Kloster)

    SvarSlet